Terveisiä käännöstoimistoon!

No niin, jos oikein olen tajunnut, mikä olisi todella harvinaista, niin nyt blogia pystyy päivittämään myös sähköpostin kautta. Ja tämä kirjoitus olkoon sen ensikokeiluni. Jännityksellä odotan ilmestyykö tämä teksti blogiini.

Hauskinta tässä koko touhussa mielestäni on, että Bloggerin hallintapaneelissa ilmoitettiin tästä ominaisuudesta sanamuodoin "Olet valmis julkaisemaan sähköpostitse". Mielestäni aika itsevarmasti ilmaistu. Tiedän, että tämä on vain yksi kaunis käännöskukkanen, mutta herkutellaanpa tällä hieman. Ensinnäkin mistä he sen tietävät olenko jo valmis? Mitä olen tehnyt ja missä välissä he ovat tekemisiäni tarkkailleet, että he tuntevat minut ja minun sähköpostijulkaisuvalmiuteni näin hyvin? En koe viime aikoina tapahtuneen mitään niin merkittävää, että sen jälkeen olisi tullut tunne "Kyllä, nyt olen valmis julkaisemaan sähköpostitse". Ja jos minä en näin ole tuntenut niin silloinhan Bloggerin algoritmit ovat olleet väärässä. Älkää siis kertoko minulle mihin olen valmis. Minä kerron teille koska olen valmis. Itse asiassa olen ollut valmis jo aikoja sitten ja teidän algoritmit ovat niin huonoja, että minä olisin voinut kirjoittaa ne. Mutta en kirjoittanut, koska en kokenut, enkä koe, olevani siihen valmis.



EDIT: tulihan tämä tänne. Tosin minun täytyy hallintapaneelista käydä manuaalisesti tämä teksti julkaisemassa. Ilmeisesti en siis ollutkaan valmis sähköpostijulkaisulle, ainoastaan sähköpostiluonnostelulle. Hieman olen pettynyt, en muuta.

Ei kommentteja: